Tuesday 11 March 2014

Oh info: Pendaftaran ejen topup yang murah

Hari ini admin akan menulis artikel berkaitan kerja partime. Bagi anda yang berminat untuk mencari duit tambahan, teruskan membaca. Untuk kali ini cabang perniagaan yang admin akan coretkan adalah perniagaan topup. Admin mengenali seorang ejen pendaftaran yang menawarkan yuran pendaftaran yang amat murah untuk menjadi ejen topup dengan sistem serve & komputernya yang amat tip top. Jadi anda tidak perlu risau, admin akan share kan hal ini dengan anda.

 Penjualan topup secara E-Reload

Admin tidak akan menerangkan dengan panjang lebar intro untuk mencairkan anda supaya joint. Admin akan hanya pergi ke bab-bab penting seperti di bawah:

1.Yuran Keahlian hanya RM 40.00 (seumur Hidup).
2.Akan diberikan RM 10 sebagai modal permulaan.
3.Pendaftaran akan di lakukan dalam tempoh 24 jam.
4.Jualan topup boleh dilakukan melalui sms & yahoo massenger.
5.Boleh menggunakan semua no telco Maxis, Celcom dan Digi kecuali no convert.
6.Keuntungan: Celcom 4.25%, Maxis 3.10%, Digi 2.00%, U Mobile 4.00%, Italk 5.25%, Hot Tiket 3.00%
7.Topup boleh di jual dari RM 5.00 hingga 100.00.
8.Ada 3 bank untuk membuat tambah modal ( Maybank, CIMB, Bank Islam)
9.Mempunyai careline syarikat untuk dihubungi jika mempunyai masalah berkaitan topup.

Contoh transaksi:
Anda mahu menjual topup Celcom rm30 kepada rakan.

Taipkan kot telco amaun space no telefon rakan anda dan sms ke serve

C30 0135678991 hantar ke serve

Setelah selesai anda akan mendapat sms transaksi berjaya. Baki modal anda hanya akan dipotong sebanyak RM 28.72 tetapi rakan anda akan tetap di topup RM30. Jadi anda untung RM 1.28.

Kepada yang berminat sila taipkan "topup" dan emailkan kepada mrsimple77@gmail.com untuk mendapatkan no telefon ejen pendaftaran.

Ps: Anda tidak pelu risau terhadap ejen ini. Ada sebanyak 5 orang rakan-rakan admin yang telah mendaftar dan amat berpuas hati dengannya. Admin berikan GERENTI admin sendiri yang sistem topup dari syarikat ini memang terbaik. Hampir 50k orang di Malaysia telah menjadi ejen yang berdaftar dan syarikat ini juga mempunyai pengalaman hampir 5 tahun dalan menjalankan perniagaan topup secara E-reload in.