Wednesday 18 December 2013

Tambah Pendapatan dengan Menjual Topup Prepaid

Mmm.. Hari ini admin nak berkongsi sedikit tentang bisnes mudah yang boleh anda lakukan untuk menjana pendapatan tambahan untuk poket anda. Cara mudah yang admin maksudkan adalah dengan menjual TOPUP PREPAID ( Celcom, Maxis, Digi, U Mobile dll ). Penjualannya hanya menggunakan handpone sahaja. Pendek kata sesiapa yang punya handpone boleh menjalankan perniagaan menjual topup ini. Cara menjual begini digelar 'menjual topup prepaid secara E-Reload'. Jom teruskan pembacaan bagi yang berminat nak tambah duit poket..

Apakah itu Topup E-Reload? Ianya seperti gambar di bawah.
Dapat? Itulah cara E-reload berfungsi. Selain menggunakan Sms, penjualan topup juga boleh dilakukan menggunakan Yahoo Messenger.

Ok, dekat sini juga admin akan memberitahu anda satu rahsia penting. Admin akan memberitahu anda Syarikat yang menjalankan kerja mendaftar ahli untuk menjual topup E-reload ini.. Jeng.. Jeng.. Inilah dia Syarikatnya ---> S S Easy Mobile


Tuan Suhairi Bin Omar,
Manager S S Easy Mobile.

"Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Saya tidak pakar dalam perniagaan tetapi saya mempunyai pengalaman dalam menjalankan perniagaan topup ini. Saya bermula dari peringkat bawah untuk mencari pengalaman berniaga dan kini pendapatan hasil dari bisnes topup ini sudah mencecah 5 angka sebulan.

Pernahkan anda tahu, sebenarnya anda boleh membeli topup melalui handphone anda sendiri dengan harga yang lebih murah. Sebagai contoh topup RM10 hanya dengan harga RM9.60 atau RM9.70". - Tuan Suhairi.

Dengan mendaftar sebagai ejen Topup E-Reload anda akan mendapat harga ejen untuk setiap topup yang anda jual atau pun yang beli untuk diri sendiri. Ianya seperti gambar di bawah:
Jimat bukan? Jika anda membelinya di kedai, berapa banyakkah diskaun yang anda dapat? Rasanya Zero?

Testimoni
Dengan mendaftar menjadi Ejen di S S Easy Mobile secara outomatik anda juga boleh mendaftar ejen-ejen baru di mana anda akan mendapat KOMISYEN setiap kali anda mendaftar orang baru sebagai ejen dan juga ada akan mendapat komisyen setiap kali ejen-ejen baru itu menjual Topup. Menarik bukan?
Komisyen mendaftarkan ejen baru

Komisyen jualan dari ejen yang anda daftar

Sebenarnya ada banyak ilmu dan pekara yang akan dikongsikan oleh Tuan Sujairi jika anda mendaftar sebagai ejen E-reload di S S Easy Mobile ni. Antaranya:

Oklah, itulah sedikit sebanyak yang admin boleh bercerita kepada anda tentang menjadi ejen E-Reload ini. Bagi yang nak ketahui lebih lanjut tentang ejen topup e-reload atau pun nak mendaftar sebagai ejen boleh ke website beliau dengan klik sini atau klik gambar di bawah:

http://www.superbisnestopup.com/hop.php?ref=infoproduk

Ps: Asmin rasa menjual topup merupakan salah satu cara untuk menambah pendapatan. Cara ini adalah cara yang paling banyak dilakukan oleh rakyat Malaysia terutama di kalangan Pelajar2 IPT. Ianya adalah pendapatan secara Realtime, dan juga salah 1 peluang untuk anda mendapatkan diskaun apabila anda membeli topup untuk kegunaan sendiri serta ahli keluarga..