Thursday 17 April 2014

Oh! Tips: 8 tanda si dia suami orang


Tip kali ini amat menarik. Maklumlah zaman IT ni banyak lelaki yang dah kahwin tetapi masih mengaku bujang demi untuk memikat wanita.. Mungkin nak tambah calon kot sampai penuh kuota.. Jadi anda sebagai wanita, jika tidak redha terkena suami orang, maka bacalah 8 tips di bawah. Jom layan..

1 . Membelikan semua barangan anda secara tunai sahaja
Dia mengajakmu makan malam , jalan - jalan , membelikan kasut serta handbag dan membayar semua itu dengan secara tunai . Tidak pernah sekalipun ia melakukan pembayaran secara elektronik mahu pun mengunakan kad kredit . Semua itu dilakukan untuk mengelakkan dari di pantau isterinya . Dia berusaha melakukan penyorokkan agar isterinya tidak mengetahui perbelanjaannya di luar yang keluar dari rutin bulanan keluarganya .

2 . Menemui kamu di waktu - waktu tertentu sahaja .
Misalnya ia datang ke rumah kamu pada pukul 10.00 pagi . Itu patut dicurigai bahawa orang yang cuba mendekati padamu itu memang benar - benar lelaki telah beristeri . Bukankah pada jam - jam seperti itu orang sedang sedang bekerja ? Tidak mahu percaya lagi ? Selepas waktu kerja dia selalu di sibukkan dengan urusan keluarganya!

3 . Tidak Pernah mengajakmu Datang ke Rumahnya
Hanya ada dua alasan jika kekasih kamu tidak pernah mengajak kamu ke kediamannya . Alasan pertama , dia sebenarnya seorang yang bujang tapi malu memperkenalkan bilik sewanya yang boleh diibaratkan kapal pecah . Alasan kedua , tidak perlu diceritakan panjang lebar lagi . Yang pasti dia seorang lelaki beristeri .

4 . Susahnya untuk Menjawab Panggilan Telefon dari kamu
Untuk urusan yang satu ini pun kemungkinan ada dua . Jika dia selalu susah unuk menjawap panggilan telefon dari kamu, boleh jadi dia seorang ahli koperat atau pasukan pasukan khas beruniform. Jika tanda - tanda itu tidak ditemui , sah lah bahawa dia seorang lelaki yang telah beristeri.

 5 . Setiap kali di telefon Selalu Mematikan HP nya, Lalu di telefon kamu balik.
Boleh jadi saat itu ia sedang bersama dengan keluarganya di rumah . Oleh itu panggilan telefon kamu diabaikannya. Sesaat kemudian ia memberi alasan kepada isterinya untuk pergi ke luar rumah. Alasannya sangat klasik : beli rokok! Hah! Pada saat di luar rumah itulah baru ia menelefon kamu semula.

6 . Tak Pernah Sekalipun Anda Diperkenalkannya kepada Saudara atau Teman - temannya
Bila itu berlaku, kemungkinan juga hanya dua. Sesungguhnya dia seorang yang bujang atau duda tetapi tidak serius menjalin hubungan dengan kamu atau, boleh jadi, dia adalah seorang lelaki beristeri .

7 . Tiba - tiba Kamu mendapat panggilan dari seseorang Perempuan Tak Dikenali
Ketika kamu sedang tekun bekerja di pejabat, tiba - tiba menerima panggilan telefon dari seorang perempuan yang bertanya tentang memori telefon bimbit suaminya yang mencatat begitu banyak perbualan dengan nombor telefon kamu .

8 . Di serang Orang ketika majlis Pernikahan kamu berlansung
Di harap ini tidak akan pernah terjadi pada kamu . Kamu dan dia sedang asyik di pelaminan sambil bersalaman dengan para hadirin. Tak lama kemudian, datanglah seorang ibu dan tiga anaknya . Mereka mengheret suamimu keluar dari pelaminan sambil mengeluarkan kata - kata tidak senonoh kepadamu .

Itu 8 tandanya jika teman lelaki anda sudah beristeri..

Ps: Macam mana, apa kata anda? Untuk artikel ini admin no komenlah! :)